June 24, 2020

Η πανδημία διεύρυνε τις ανισότητες στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την έκθεση της UNESCO

Την ετήσια έκθεσή της για την παιδεία έδωσε στη δημοσιότητα η UNESCO

Η έκθεση έχει τον τίτλο «Συμπερίληψη και εκπαίδευση- όλοι χωρίς εξαίρεση» και εστιάζει στις αρνητικές επιπτώσεις που είχε η πανδημία στον χώρο της εκπαίδευσης, εκτιμώντας πως διεύρυνε τις ανισότητες μεταξύ των μαθητών και μαθητριών και ενδέχεται να τις επιδεινώσει ακόμη περισσότερο.

«Οι εμπειρίες του παρελθόντος, όπως με την επιδημία του Έμπολα, έδειξαν ότι κάποιες υγειονομικές κρίσεις ενδέχεται να αφήσουν μεγάλο αριθμό ανθρώπων στην άκρη του δρόμου, και κυρίως τα πιο φτωχά κορίτσια, πολλά από τα οποία κινδυνεύουν να μην επιστρέψουν στο σχολείο», ανέφερε η διευθύντρια της Unesco, Οντρεΐ Αζουλέ.

Σύμφωνα με την έκθεση, 260 εκατομμύρια παιδιά από όλο τον κόσμο δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και στην πλειοψηφία τους πρόκειται για φτωχά παιδιά, παιδιά μεταναστών ή μειονοτήτων, άτομα με ειδικές ανάγκες και κορίτσια.

Παράλληλα, γίνεται αναφορά και στο ζήτημα της πρόσβασης στο ίντερνετ ως βασικής παραμέτρου για την επιτυχή εφαρμογή δράσεων όπως η εξ αποστάσεως διδασκαλία. «Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην κρίση του COVID-19, που επηρέασε 1,6 δισεκατομμύρια μαθητές, δεν ήταν επαρκείς, ώστε να διασφαλιστεί η συμπερίληψη όλων των μαθητών», σημειώνεται στην έκθεση.

Εξάλλου, όπως υπογραμμίζεται, μόνο το 12% των πιο φτωχών νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο ίντερνετ

Leave a Reply

%d bloggers like this: